جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تعامل و همکاری نیروهای مسلح در کنار مردم باعث تقویت اقتدار نظام مقدس اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۴۴۷۶
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، امیر سرتیپ علیرضا الهامی در بازدید از سایت‌های راداری و موشکی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در مشهد اظهار کرد: امروز پدافند هوایی مقتدرتر از همیشه و با کارآمدی خود بر مرزهای هوایی کشور تسلط دارد.

 وی با بیان اینکه مأموریت پدافند هوایی در بدترین شرایط آب‌وهوایی و پراکندگی جغرافیایی به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است، افزود: آسمان امن ایران اسلامی مرهون مجاهدت و جان‌فشانی برادران ولایی و متعهد در مجموعه نیروی پدافند هوایی است.

 الهامی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: مقاومت و ایستادگی هزینه‌اش از تسلیم و قبول تحمیل دشمن کمتر است و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی این را به منصه ظهور رسانده‌اند و بااقتدار نیروهای مسلح، منطقه در امنیت کامل و مردم در این امنیت با آرامش و راحتی کامل زندگی می‌کنند.

 وی با اشاره به دستاوردهای به‌روز پدافند هوایی در زمینه دفاعی و امنیتی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تصریح کرد: اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در منطقه، نمونه و الگویی برای سایر کشورها است و امروز در زمینه راداری و موشکی به دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای دست‌یافته‌ایم و روزبه‌روز باهمت جوانان انقلابی، دانشمندان، نخبگان و تعامل و همکاری سایر نیروهای مسلح این اقتدار روبه‌افزایش است.

 جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اذعان داشت: اگر امروز پدافند هوایی ارتش به رشد و تعالی رسیده، یقیناً این بالندگی و اقتدار مرهون همت و تلاش جوانان این مرزوبوم در عرصه‌های مختلف علوم پدافندی است.

 وی خاطرنشان کرد: هوشیاری بالای کارکنان، استفاده از نیروی جوان و متخصص، آماده‌به‌کار بودن مداوم سامانه‌ها و تجهیزات راداری، موشکی و اشراف اطلاعاتی مناسب باعث شده است امنیت آسمان این منطقه راهبردی به‌خوبی تأمین شود.

 الهامی رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا را مهم‌ترین عنصر پیشرفت دفاعی کشور دانست و توضیح داد: امروز به برکت خون شهدا و هدایت‌های راهگشای رهبر فرزانه با غلبه بر محدودیت‌های ظالمانه استکبار و باتکیه‌بر ظرفیت‌های دانشی داخلی و بهره‌برداری از سامانه‌های بومی، مقتدرانه از مرزهای هوای کشور صیانت و پاسداری می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها